Click On The Ad

Nov 29, 2010

2 + 1 Seminar eBay

Salam Sejahtera,

Saya mula mengenali bidang internet sejak 2008. Pada ketika itu, saya diperkenalkan oleh saudara Sifu-Lan yang merupakan perintis kepada kebanyakan Power Seller dan Top Rated Seller di Malaysia. Beliau merupakan penulis buku kepada Panduan Dan Teknik Rahsia eBay. Hasil penulisan beliau yang bersahaja dan ala-ala santai telah menarik minat ramai orang untuk menceburi perniagaan eBay.
 
Selain itu, beliau juga ada mengadakan seminar-seminar dan personnel coaching  di Malaysia

Baru-baru ini, beliau telah melancarkan sebuah website rasmi seminar eBay. Anda boleh lawati seminar tersebut di http://www.seminarebay.com/. Yang menariknya berkenaan seminar ini ialah ia diadakan bersama 2 lagi otai eBay.
 
Sifu-Lan        : Saya pernah menghadiri seminar beliau pada bulan Okt yang lalu. Saya boleh katakan beliau merupakan cikgu yang baik dan mempunyai ilmu yang agak luas di dalam bidang eBay.

Noorizam      : Saudara Noorizam pula merupakan salah seorang eBay Education Specialist (Siapa yang tak kenal saudara Noorizam?). Walaupun agak ‘rock’ orangnya, namun beliau juga mampu memberi ilmu yang anda kehendaki berkenaan eBay dan lain-lain.

Syed Syazni : Beliau merupakan penulis kepada ‘Hottest Product On eBay Wholesaler & Seller's Guide’. Walaupun tidak pernah menemui beliau secara langsung, hasil penulisan beliau melalui ebook tersebut memang mantap dijadikan panduan untuk ‘seller physical items’.

AL-KISAH SEMINAR EBAY

Seminar ini sangat sesuai bagi mereka yang baru bermula mempelajari eBay. Saya pasti gabungan otai-otai eBay tersebut akan banyak memberi ilmu kepada anda nanti.

HARGA

Pada pendapat saya, harga RM450 yang dikenakan kepada peserta ini sangat berbaloi. Saya tidak nafikan memang ramai yang telah menjadi FULL TIME eBay melalui seminar yang mereka adakan. Jadi, apalah sangat harga tersebut.

Jika anda berminat, seminar tersebut diadakan di IM Training Centre, Ses 7, Shah Alam atau anda boleh mengetahui dengan lebih lanjut di sini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...