Click On The Ad

Dec 6, 2010

Jana Trafik Dari Portal eBay

 
Saya baru sahaja membeli produk Eruwan Gerry!

Memandangkan agak sibuk dengan tugas harian dan lain-lain, saya baru sahaja membeli produk Jana Trafik Eruwan Gerry. Memang rugi betul tidak menjadi affiliate untuk produk ini!

Sebenarnya saya tidak beberapa mengenali otai besar eBay ini. Walaupun beliau banyak dijemput bagi menjadi jurucakap bagi seminar rasmi eBay dan lain-lain, saya memang sekadar ‘pernah mendengar nama’ sahaja.

Kemudiannya, beberapa rakan saya memperkatakan kehebatan produk Jana Trafik ini, barulah saya membelinya. Memang melangkaui jangkauan....

Saya merasakan beliau telah mendedikasikan pengalaman beliau selama 7 tahun ber eBay di dalam produk ini.

Review  Produk Jana Trafik

Selain menjadi Malaysian Top eBayer, beliau juga merupakan salah seorang affiliate terkenal. Bagi produk beliau ini, ia banyak menumpukan kepada kaedah menjana traffik ke produk anda yang mana saya katakan lebih sesuai kepada affiliate.

Apa yang baru tentang produk ini ialah, konsep yang digunakan untuk menjana trafik ini seperti menggunakan enzine article, squidoo, PCP dan lain-lain tetapi kali ini melalui portal eBay. Saudara boleh review video percuma berkenaan produk ini apabila mendaftar email anda.

Di antara pakej yang paling hebat sekali ialah Pakej Automatik Power Seller.

Jika anda seorang eBayer dan affiliate, maka saya katakan ini adalah produk wajib bagi anda. Bukan niat saya untuk mempromosikan produk ini, tetapi saya sangat-sangat kagum dengan produk ini.

Anda boleh lihat produk ini di sini. (Bukan Link Affiliate).

Terima Kasih








V-Jana Trafik




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...