Click On The Ad

Nov 16, 2010

Peluang Buat Duit Di Internet

Salam Sejahtera,

Nizzura
Seperti yang telah saya perkatakan di post-post saya sebelum ini, saya merupakan seorang Internet Marketer  tegar dan menjana pendapatan dari blogger, eBayer, clickbank, affiliate dan lain-lain. Mungkin saya tidak dapat menguasai kesemuanya, tapi saya telah merasai kebanyakan peluang mencari duit di internet ini. Bermula dengan eBay, kini saya mula mencari peluang baru di clickbank .com sebagai affiliate. Semakin hari, semakin 'histeria'. Histeria kerana semakin saya mempelajari bidang internet, saya semakin yakin dan semakin gelojoh mempelajari bidang ini. 

Apa yang saya perkatakan sekarang bukanlah Skim Cepat Kaya, bukan Multi-Level Marketing (MLM) dan bukannya Sistem Piramid. Paling penting, HALAL. Anda tidak perlu lagi mencari sahabat atau kawan-kawan untuk dijadikan mangsa. Kemudian selepas beberapa bulan, biz anda hancur dan rakan-rakan menyalahkan anda. Tak Perlu! Peluang mencari pendapatan yang saya nyatakan di sini adalah perniagaan anda sendiri, atas usaha anda sendiri dan semuanya bergantung kepada anda sendiri. Ada usaha, ada wang. Malas berusaha, tiada wang. Simple As That. Bagi yang belum yakin tentang perniagaan internet, saya terangkan serba sedikit perniagaan internet yang telah saya ceburi seperti berikut:
  • eBay - Sistem Jual Beli Antara Pembeli dan Penjual. So, apa yang salah tentang sistem jual beli? Kalo tak ada produk, boleh cari. Tiada modal? Ada caranya.....
  • ClickBank - Bank bagi produk digital. Pengeluar produk letakkan produk mereka di sini dan anda hanya mempromosikan produk mereka. Barang terjual, dapat komisyen.
  • Affiliate - Orang tengah bagi mempromosikan produk jualan. Tidak perlu modal, tidak perlu cari down line. Bijak mempromosikan produk, dapat duit.
  • Blogger - Jika anda dapat lihat iklan di sebelah kanan atas blog ini, terdapat beberapa iklan dari syarikat pengiklanan. Jangan ingat saya tidak menjana wang dari pengiklanan tersebut. Kalau tak, saya tidak akan letakkan iklan tersebut. Buat menyemak jer.
Apa  yang saya sebutkan di atas adalah sebilangan kecil dari punca rezeki dari internet. Kebanyakan pendapatan sebagai IM saya mulakan sedikit demi sedikit, seperti orang lain. 

Semakin saya mengenali bidang ini, semakin histeria!


Gambar tersebut merupakan satu daripada pendapatan internet saya. Withdrawal fm Paypal ke Maybank2u.com. Maybank2u tersebut saya gunakan untuk salah satu akaun eBay saya. Saya ada 3 akaun eBay. Dan itu baru pendapatan dari eBay…


Apa yang cuba saya nak nyatakan di sini ialah pendapatan internet ini halal dan boleh diperolehi. Tapi apa yang perlu anda ada ialah ilmu. Kalau seorang doktor belajar selama 5 tahun untuk memperolehi pendapatan 5 ribu sebulan, bagaimana dengan ilmu bidang IT? Seminggu? Sebulan? Setahun? Jawapannya, sehari!
Transaksi Paypal Dalam Masa Sehari

Saudara Nizzura merupakan seorang Internet Marketer (IM) sepenuh masa dari tahun 2007 lagi. Beliau merupakan seorang IM yang terkenal sebagai affiliate dan vendor untuk Clickbank. Selain itu, beliau merupakan eBayer tegar dan banyak menganjurkan seminar-seminar untuk membantu mereka yang benar-benar serious untuk menjana pendapatan dari internet. Pengasas kepada Koperasi Pendidikan Usahawan Internet Selangor Berhad ini juga telah banyak membantu individu-individu yang ingin menjana pendapatan tambahan. Jika anda berminat, klik di sini atau di link yang saya berikan.

*Saya fokuskan kepada pendapatan tambahan kerana anda boleh menjana pendapatan internet secara sambilan. Seperti saya sendiri, saya seorang yang berkeluarga dan mempunyai pekerjaan tetap yang lain. Saya hanya meluangkan masa 1 – 2 jam di hadapan komputer. Itu pun kalau ada masa!

Label : MUST ATTEND COURSE!
Siapa Yang Sesuai Menghadiri Seminar Ini

Seminar yang dianjurkan adalah kepada newbie yang ingin menjana pendapatan dari program affiliate dan vendor di Clickbank. Saya syorkan kepada saudara yang berminat untuk menjana pendapatan sebagai affiliate/ vendor mengikuti seminar ini. Selain itu, asas-asas perniagaan dunia eBay juga diterangkan.

Harga Bagi Menghadiri Seminar

Harga bagi menghadiri seminar ini ialah PERCUMA. Saya ulang, PERCUMA. Setakat ini, Saudara Nizzura menganjurkan seminar ini secara percuma sebanyak 4 kali bertempat di Kelana Mall, Petaling Jaya, Selangor. Jika anda benar-benar ingin menjana pendapatan tambahan dari internet, maka inilah masanya. Selepas ini, Saudara Nizzura akan mengenakan bayaran kepada seminar yang beliau. 

Apa Yang Anda Tunggu Lagi? Klik di sini!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...