Click On The Ad

Oct 24, 2010

Monyet Pun Tahu Berkasih Sayang


29 Ogos 2010
Merupakan hari bersejarah kepada aku dan isteriku kerana kami dikurniakan kembar perempuan bernama Wafa Alisha dan Wafa Aliyah. Sehingga hari ini, aku dan isteri masih belum merasai kepenatan yang diceritakan oleh rakan-rakan yang lain bahawa penat menjaga anak, tak tidur malam, banyak belanja dan lain-lain lagi. Malah apa yang berlaku setiap malam ialah aku dan isteriku sering berebut peluang untuk menjaga anak. Itu belum lagi berebut mendukung anak apabila ber shopping.. Nampaknya setakat dua bulan bersama,  aku tidak merasai langsung penatnya 

Alah.. kalau setakat pampers RM30 dan susu RM30 setiap minggu, apa yang nak dikisahkan. Rokok aku pun seminggu RM 70. 
Maybe belum sampai masanya kot.. Huhuhu..

Gambar dibawah dihantar oleh seorang rakan saya melalui email. Monyet pun tahu berkasih sayang..





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...